piątek, 22 marca 2013

Ja i Mogok // Me and Mogok

Jeden z wielu niezapomnianych momentów spędzonych w Batikap. Mogok wrócił do lasu, a ja osobiście mu w tym pomogłam :). Ujęcie niestety "od tyłu" a to z uwagi na charakterek tegoż rehabilitowanego samca - jednym słowem nieprzewidywalny. Stąd też wszyscy zachowali bezpieczny dystans a i ja, jak to widać na filmie, wycofałam się raczej szybko :).

    
 by Ike

 
Lepsze ujęcie Mogoka 
// 
Better shoot of Mogok (© BOSF by Media)
One of many unforgetable moments I had in Batikap. Me helping Mogok return to the forest by opening his cage :). The video unfortunately shows all the process from behind because Mogok is not only a rehab male but also quite unpredictable one. So everyone kept safe distance and I also backed off quickly :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz